Hellhound

Recently in a restaurant…

I wore a brand new yellow hairclip and lay cozily in a restaurant while my folks where eating. Then other people came in, spotted me and sayed aloud:

Oh how cute, a Chihuahua wearing a hair ribbon!

Wow, sheep i would have understood. Russian terrier perhaps, too. Tricolor-westhighland terrier would not match, i am unicolor. But do i look like a companion breed? I think, i have to proof the controverse.

I am officially a hellound (lat. cerberus briardis)

cerberus briardis

When brought in touch with water, hellounds tend to steam quite heavily.

splashing

But you must admit, the clip looks cute 🙂

running

Posted in Diary | Tagged , , | 6 Comments

6 Responses to Hellhound

  1. Indigo says:

    Jau, Dixie gib es ihnen……

    Du bist immer noch die Schönste Briard Hündin ( la femme mo’me ) die ich kenne!!!! :-)))))
    Auch mit Schleifchen Hi,hi,hi

    Dein Indi

  2. Alex says:

    Sorry, wir können gerade nicht kommentieren – Frauchen liegt vor Lachen unterm Tisch! :o))) Dich mit einem Chihuahua zu verwechseln ist die Krönung!

  3. Habca says:

    In der Tat, schöne Schleife. Hätte nicht gedacht, dass gelb zu schwarz so gut aussieht! 😉 Und offenbar stört sie Dich auch nicht? Bist schon ein heißer Feger…

  4. Ash says:

    Chihuahua? Mit einem Yorkie könnte ich dich noch verwechseln *ggg*. Die Schleife ist aber auch für einen Höllenhund sehr sexy 😉

  5. DJ says:

    Ui ui, hoffentlich kommt Frauchen bei mir nicht mit so einer Schleife an….. mit was werde ich dann vewechselt ? Gar nicht auszudenken.

    Lande gleich zu Hause, bin ja mal gespannt, was mich da erwartet ….. Nacktnasen allein lassen, das geht ja wohl gar nicht.

  6. *Gröhl* Das Schleifchen ist voll der Hit und unglaublich sexy!

    Hechel
    Merlin und Dojan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *